Forum www.nowedabie.fora.pl Strona Główna www.nowedabie.fora.pl
Forum mieszkańców osiedla "Nowe Dąbie" w Krakowie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Awarie we fresh markecie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nowedabie.fora.pl Strona Główna -> Lokale usługowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
affiche




Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:00, 27 Lip 2014    Temat postu: Awarie we fresh markecie

Czesc,
Ostatnio coraz częściej pojawia sie tajemnicza 'awaria terminala' w fresh markecie. Np dzisiaj była przyklejona kartka, ze płatności MOGĄ nie zostać zrealizowane. Poprosiłem o skorzystanie z karty bo MOZE akurat zaakceptuje moja na co pani kategorycznie odmówiła. A pod karteczką terminal normalnie funkcjonował, nic nie było zepsute. To juz nie pierwszy raz taka sytuacja, nie zawsze mam przy sobie drobne i wole zaplacic karta zwlasza ze jest taka opcja. Rozumiem, ze sklep nie chce płacić prowizji i idzie na takie dziwne pomysły ale jest to wkurzające. Nie wiecie moze czy nie mozna tego gdzies zgłosić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anema




Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 15:21, 28 Lip 2014    Temat postu:

Szczerze mowiac, to nigdy nie spotkalam sie we Freszu z odmowa takiej platnosci.
Natomiast terminale maja troche awaryjne - u nich mi pay pass przy poprzedniej karcie w sumie nie działał, w innych sklepach nie mialam tego problemu.

Podejrzewam, ze organizacjom obslugujacym karty mozna to zglaszac. Pekao lub PolCard to dwie najczesciej spotykane, ale ktora obsluguje Fresza... Powinno to byc na wydruku z platnosci karta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mm




Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:08, 30 Lip 2014    Temat postu:

Wystarczy napisać maila do centrali żabki to sprawdza to przy audycie. Na pewno jest to wymysł ajenta.
Szkoda ze nie pomyślał o tym, żeby przyspieszyć obsługę klienta i zlikwidować fochy u kasjerek... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nowedabie.fora.pl Strona Główna -> Lokale usługowe Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin