Forum www.nowedabie.fora.pl Strona Główna www.nowedabie.fora.pl
Forum mieszkańców osiedla "Nowe Dąbie" w Krakowie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiana administratora

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nowedabie.fora.pl Strona Główna -> Sprawy osiedlowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trueblue




Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:33, 31 Mar 2016    Temat postu: Zmiana administratora

Dostałem dziś informację, że wspólnota podjęła decyzję o zmianie administratora.

Jeśli mogę coś doradzić to każdy powinien sobie przypilnować rozrachunków ze Wspólnotą, gdyż zmiana administratora powoduje często duży bałagan.
Doświadczyłem już kilkukrotną zmianę administracji i widzę, że za każdym razem jakość usług się pogarszała, a największy problem dotyczył rozliczeń.

Mam nadzieję, że ta decyzja wyjdzie nam na dobre, choć sam, nie widząc dużych korzyści, głosowałem przeciwko zmianie. Obym się mylił, ale obawiam się, że zmiana wyjdzie nam na gorsze.
Mam jedynie nadzieję, że skoro stawka opłaty administracyjnej będzie niższa to nie będą nas "kroić" na nierynkowo drogich usługach dodatkowych: hydraulik, usługi budowlane, konserwacja itp... realizowanych przez podstawione firmy. Mam nadzieję, że to zostanie przypilnowane przez Radę/Zarząd Wspólnoty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nname79




Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 17:26, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Czy może Pan napisać coś więcej? Jaki był poprzedni zarządca? I jakie były zarzuty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trueblue




Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:07, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Jak zrozumiałem to żądania chyba głównie dotyczyły ceny, choć jak dla mnie to cena była okej (nie można liczyć, że ktoś będzie pracował za darmo). Była kwestia taka, że to był administrator narzucony przez dewelopera z jego grupy i jak się domyślam mogło być podejrzenie, że usuwanie usterek stwierdzonych na nieruchomości mogło przebiegać nie tak jak należy. Zarzuty były różne bo różnie mieszkańcy patrzyli na działanie administratora. Ale już to nie jest istotne. Ważne, żeby nowy utrzymał lub poprawił jakość świadczonych usług.
Szczegółów tak dokładnie nie podam bo głosowałem przez pełnomocnika na zebraniu. Obecni na zebraniu są najlepiej zorientowani.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trueblue




Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:31, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Już widzę pierwsze kłopoty. Nie można się zalogować do platformy internetowej, żeby sprawdzić stan swoich rozliczeń.
Niestety pisząc wczoraj o tym sam tego nie zrobiłem:(
W sumie to się dziwię, że tak szybko wypowiedziano tę umowę.
Praktycznie z dnia na dzień bez okresu przejściowego.
Pozostaje nadzieja, że nowy administrator szybko udostępni mieszkańcom podobne narzędzie do weryfikacji swoich rozliczeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anema




Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:00, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Dostaliśmy maile od rady z informacją o okresie przejściowym. I była w nim wzmianka, że e-kartoteka działa do zakończenia współpracy z administratorem mLocum, co miało miejsce wczoraj.
Czemu tak szybko? Wydaje mi się że umowa wygasała 31 marca, stąd taka data.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trueblue




Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:22, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Dzięki za info. Do mnie taki mail niestety nie dotarł.
Jakkolwiek trzymam kciuki, żeby jakość naszej obsługi się nie pogorszyła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartlomie




Dołączył: 30 Mar 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:51, 05 Kwi 2016    Temat postu:

Witam,

jestem nowym mieszkańcem i mam pytanie w jaki sposób można uzyskać dostęp do e-kartoteki i informacji o zberaniach itp

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vertigo




Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 2:39, 08 Kwi 2016    Temat postu:

bartlomie napisał:
Witam,

jestem nowym mieszkańcem i mam pytanie w jaki sposób można uzyskać dostęp do e-kartoteki i informacji o zberaniach itp

pozdrawiam


Cześć

wszystko zależy czy jesteś mieszkańcem pierwszego czy drugiego etapu.
Jeżeli do 2 etapu to najlepiej podejść do administracji która znajduje sie w biurze sprzedaży mLocum

Jeżeli pierwszego to musisz sie zgłosić do nowego administratora

Q Bud Administracja Sp. z o.o.
al. Kasztanowa 73
30 - 238 Kraków

Tel. kom.: +48 605 363 474
Tel.: +48 12 625 12 10; 12 625 41 95
Fax: +48 12 625 41 65
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anema




Dołączył: 08 Cze 2013
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 16:46, 09 Kwi 2016    Temat postu:

@trueblue, w gablotkach i w windach wiszą informacje dot. nowego administratora plus informacja dot. adresu mailowego do rady wspólnoty - napisz do nich z prośbą o dodanie do listy mailingowej, bo cokolwiek się dzieje, to - moim zdaniem - rzetelnie przekazują informacje.

Ponadto jest jeszcze zamknięta grupa dla mieszkańców na fejsie, ale tam się znacznie mniej dzieje.

EDIT:
Znalazłam ten adres mailowy: [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez anema dnia Sob 16:48, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trueblue




Dołączył: 29 Maj 2013
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:39, 09 Kwi 2016    Temat postu:

anema napisał:
@trueblue, w gablotkach i w windach wiszą informacje dot. nowego administratora plus informacja dot. adresu mailowego do rady wspólnoty - napisz do nich z prośbą o dodanie do listy mailingowej, bo cokolwiek się dzieje, to - moim zdaniem - rzetelnie przekazują informacje.

Ponadto jest jeszcze zamknięta grupa dla mieszkańców na fejsie, ale tam się znacznie mniej dzieje.

EDIT:
Znalazłam ten adres mailowy: [link widoczny dla zalogowanych]



Dziękuję za informację. Poproszę o dołączenie mnie.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nowedabie.fora.pl Strona Główna -> Sprawy osiedlowe Wszystkie czasy w strefie GMT + 4 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin